کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سرگذشت

از او پرسیدم:

مگر تو در کجای این جهانِ هستی زیسته ای،

که هیچ کسی از سرگذشت تو خبر ندارد؟

کمی سکوت کرد...

به آرامی گفت:

«در آغوش کسی که

فکر می کردم دوستم دارد!»

 

"علیرضا اسفندیاری"

از کتاب: مکالمه ی غیر حضوری

 

برگرفته از کانال: باران دل

@baran_e_del

نظرات 4 + ارسال نظر
ارسطو یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:50 ب.ظ http://goodliving.ir

وبلاگ جالبی داری استفاده کردم ..
اگه خواستین تبادل لینک کنیم
آدرس http://goodliving.ir
و با عنوان زندگی خوب
خوشحال میشیم

عاطفه پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:12 ق.ظ

با وجود حجم بالای مطالبی که در شبکه های مجازی باهاشون مواجه میشم اما همچنان ؛بعد از گذشت پنج سال؛ دلم واسه این کوچه باغ شعر پر میکشه. آرامش عجیبی داره اینجا. برقرار باشید

ممنونم عاطفه خانم

دنیا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:11 ب.ظ

عالی وخاص

بهار دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:55 ب.ظ

شکل تنهایی هر کسی متفاوت است...
مثلا من فقط در تنهایی ام، تنها هستم.
اما خیلی ها در کنار یکدیگر،
تنهایی را حس می کنند!
اینها همان هایی هستند که
وقتی هر روز خورشید طلوع می کند،
مرگ را به دوش می کشند
و خودشان هم خبر ندارند که
شب گذشته در آغوش کسی که دوستش ندارند، مرده اند.
بی آنکه صبح با بوسه ای عاشقانه،
معجزه ی خداوند را دیده باشند،
که جان دوباره ای گرفته اند...

#علیرضا_اسفندیارى
فوق العاده بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد