کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از خواب من پریده ای - مهرداد تبریزی

از خواب من پریده ای
سرزده
بی چراغی روشن کنی
تا آخرجاده ی شب
صبح را خبر کنی
و من که از خواب هایم پریده ام
بیدارمیمانم وبه تو فکر میکنم
کجا بود که با پای خواب آمدیم و روز بود
و خورشید در سایه سار تن تو خنک بود
فکر کردن مثل خواب دیدن نیست
مرا نمی ترساند
کجابودکه من از راه دور تو را دیدم
و تو میرفتی ومیرفتی ومیرفتی
و من که از خواب هایم پریده ام
از پنجره فریاد می زدم
از خواب من پریده ای
سرزده
بی چراغی روشن کنی
یا صبح را
رفته ای... رفته ای... رفته ای...

 

"مهرداد تبریزی"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 07:30 ق.ظ http://mohamad22b.blogfa.com

سلام همراه اول یک گیگ اینترنت رایگان میده از طریق لینک زیر ثبت نام کنید بعد نرافزار همراه من رو نصب کنید یه گیگ بگیرید به همین راحتی ..اینم لینکش
http://my.mci.ir/user/clubInvitation?invId=D67rPV1S

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد