کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اگر تو امتداد بهار نیستی - شیما سبحانی

اگر تو امتداد بهار نیستی

پس این شکوفه‌های قلبم را از چه دارم

ببین چگونه عطر تن‌ت باران می‌شود

و من با بوی تو خلوت می‌کنم

اگر تو امتداد بهار نیستی

این پرنده چه می‌گوید

دارد دور قلبم می‌چرخد

زمین می‌خورد

بال‌ می‌زند

قلبم تند می‌کوبد

و من می‌ترسم بگویم

دوستت دارم

می‌ترسم زیاد به تو فکر کنم

می‌ترسم نامت را روی کاغذ بنویسم

آه، این‌ها‌ یعنی

من عاشقت شده ام...

 

"شیما سبحانی"

از مجموعه در دست چاپ: مرا دیوانه صدا کن

 

برگرفته از کانال: باران دل

baran_e_del@

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
شما بی نهایت بی نظیری

سعیده احمدزاده دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:24 ب.ظ http://saeedeh1981.blogfa.com/

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد