کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

پاییز...

دارد پاییز می رسد ...
انار نیستم
که برسم به دست‌های تو ...
برگ‌ م

پُر از اضطرابِ افتادن ... !!!


"علیرضا روشن"


نظرات 2 + ارسال نظر
نگان یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://zandiroz.mihanblog.com

پاییز که می آید
انگار من هم باید بیایم
بیایم تا عاشق شوم
شاید بهاری شوم
اما نمیدانم چرا عشق من هم پائیزی است
نه با آمدنم
نه با عاشق شدنم
هیچوقت بهاری نمی شود.

رویا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.dokhtareroyaei.blogfa.com

آرام نگیریم،
از عشق بمیریم،
آنگاه به پاییز دو چشم تو ببینم:
هر برگ که از شاخه ی جانم به کف باد روان است،
هر سال که از عمر من آید به سر انجام،
بینم که به پاییز دو چشم تو هر آن برگ
هر درد،
هر شور...!
هر شعر که از قلب من خسته جداشد
باد هوست برد.
آتش زد و خاکستر آن را به هوا ریخت
من هیچ نگفتم
جز آن که سرودم:
پاییز چه زیباست
پاییز دو چشم تو چه زیباست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد