کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم...

هر غروب در افق پدیدار می‌شوی
در دورترین فاصله‌ها
آنجا که آسمان و زمین به هم می‌رسند،
من نامت را فریاد می‌زنم
و آهسته می‌گویم: “دوستت دارم
اما واژه هایم در هیاهو گم می‌شود
و صدایم به تو نمی‌رسد

نگاهت می‌کنم
می‌خواهم چشمانم به تو بگویند “دوستت دارم
اما نگاهم در غبار گم می‌شود
و هرگز به تو نمی‌رسد.

* * *

بر مدار هلالی افق گام بر می‌داری
سرعت گام هایت با ضربان قلبم یکسان است
آن گاه که هلال افق به بلندا می‌رود
گام هایت ، ضربان قلبم را آهسته‌تر می‌نوازند
و آنگاه که به سراشیب افق می‌رسی
ضربان قلبم تندتر می‌شود

و از فراز و نشیب ضربان قلبم
واژه ها زمزمه می‌کنند:دوستت دارم

* * *
دوستت دارم
این ندای یک قلب است
چه اهمیتی دارد که صدایم به تو نمی‌رسد
و نگاهم در غبار گم می‌شود.

دوستت دارم
این ندای یک قلب است
قلبت ندای قلبم را می‌شنود
چرا که فاصله‌ای بین قلبها نیست

 

منبع


---------------

دانلود ترانه زیبای از اینجا AmiTiRata

نمیدونم که خواننده اش کیه و به چه زبانیه اما زیباست.

نظرات 4 + ارسال نظر
sepid یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

دستت درد نکنه مدتها بود دنبالش بودم

نگان یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://zandiroz.mihanblog.com

تو شاعر همه لحظه های شیرینی
که ماندگار شد این شور شعله ور از تو
مسیح من نفسی از نگاه تو کافی است
که جاودانه شود جان محتضر از تو
بساز مرثیه رفتن مرا امشب
که رو به قبله عشقیم درگذر از تو
شبم زنیمه گذشت و تمام شد
کسی هنوز نیاورده یک خبر از تو

رویا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.dokhtareroyaei.blogfa.com

در خاطراتم دست می‌برم
کاری می‌کنم
که از اول
باشی
از روزی که عشق را شناختم

نگان شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://zandiroz.mihanblog.com

ایکاش این توان در من بود که بگویم از ته دل دوستت دارم و تازه این اول همه ماجراهای ما می شد...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد