کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو را دوست دارم...

دوستت نمی دارم چنان که گل سرخی باشی از نمک
زبرجد باشی یا پرتاب آتشی از درون گل میخک
دوستت می دارم آن چنان که گاهی چیزهای غریبی را
میان سایه و روح با رمز و راز دوست می دارند

تو را دوست دارم
همانند گلی
که هرگز شکفته نشد ولی
در خود نور پنهان گلی را دارد.

ممنون از عشق تو
شمیم راستینی از عطر
برخاسته از زمین
که می روید در روحم سیاه

دوستت می دارم بی آنکه بدانم چه وقت و چگونه و از کجا
دوستت می دارم ساده و بی پیرایه، بی هیچ سد و غروری؛
این گونه دوست می دارمت،
چرا که برای عشق ورزیدن راهی جز این نمی دانم
که در آن
من وجود ندارم

و تو...
چنان نزدیکی که دستهای تو
روی سینه ام، دست من است
چنان نزدیکی که چشمهایت بهم می آیند
وقتی به خواب میروم...

"پابلو نرودا"

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا(رزسیاه ) سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

گل سرخی باشی ازنمک
به به

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

بی درد وانشد دل غفلت گرفته ام
قفلی که زنگ بست ,شکستن کلید اوست........
ممنون ممنون بخاطر همه این احساسهای نابی که لابلای این برگهای سفید چیده ای تا به سفیدی بی ارزش ،ارزشی دهد به اندازه روح آدمی...

پرستو چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

فوق العاده بود مرسی

امیر سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

مرسی ، واقعا عالی

سروین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

می دانی؟آدم های ساده ،ساده هم عاشق می شوند...
ساده صبوری می کنند،ساده عشق می ورزند و ساده می مانند...
اما سخت دل میکنند و آن وقت هم که دل بکنند جان می دهند!
...........................
ممنون از لطفت نیما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد