کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

آسوده باش، حالم خوب است

دلم می‌خواست بهتر از اینی که هست سخن می‌گفتم
وقتی که دور از همگان
بخواهی خواب عزیزت را برای آینه تعبیر کنی
معلوم است که سکوت علامت آرامش نیست

آسوده باش، حالم خوب است
فقط در حیرتم
که از چه هوای رفتن به جائی دور
هی دل بی‌قرارم را پیِ آن پرنده می‌خواند!
به خدا من کاری نکرده‌ام
فقط لای نامه‌هائی به ری‌را
گلبرگ تازه‌ئی کنار می‌بوسمت جا نهاده و
بسیار گریسته‌ام


از: سید علی صالحی

--------------------------------------------------------------------

دفتر عشق:

عـاشــق روزهــــایـــی هَـــستـــم
که مهـــربـــان میـــــشـــوی . . .
حتـــی اگــــر نفـــهـــــمَـم چـــرا!

نظرات 5 + ارسال نظر
۸ جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 03:37 ق.ظ

توی پیج اینستاگرام خانم هنگامه قاضیانی هست کلیپش

محمد جمعه 24 دی‌ماه سال 1400 ساعت 02:45 ب.ظ

شماره واتساب بنویس برات بفرستم

مجتبی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:12 ق.ظ

کلیپ دکلمه این نوشته با صدای خسرو شکیبایی و آهنگ زمینه همایون شجریان را خیلی جستجو کردم ولی پیدا نمی کنم.لطفا راهنمایی فرمایید.

:بوس: دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:20 ب.ظ

جعفریان چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://aabaan.blogfa.com

بسیار زیبا بود
سپاس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد