کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

روزی که تو را دیدم

روزی که تو را دیدم

نقشه ها و پیش گویی هایم را پاره کردم
چونان اسب عربی، بوی باران تو را
پیش از باریدن، بو کشیدم
و آهنگ صدایت را
پیش از آن که حرف زده باشی، شنیدم
و گیسوانت را
پیش از آن که بافته باشی، پریشان کردم

 

از: نزار قبانی


نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:21 ق.ظ

شعرهای نزارهمه بااحساس وزیباا

حدیث جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

یلدا مبارکککککککککک

roya پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://romantick.blogfa.com


پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایت آرزو می کنم . . .

سروین پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://Sarvin1363.blogfa.com

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.

سروین چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://Sarvin1363.blogfa.com

ما تماشاچیانی هستیم،

که پشت درهای بسته مانده ایم!

دیر آمدیم!

خیلی دیر...

پس به ناچار

حدس می زنیم،

شرط می بندیم

شک می کنیم...

و آن سوتر

در صحنه

بازی به گونه یی دیگر در جریان است!

زنده یاد حسین پناهی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

من با نفس‌های تو
بیدار می‌شوم ...
از صدف درآمدی دیروز
و حالا بر کف دست من
پرواز را دل دل می‌کنی!
گفتم؟
پیش از تو
هیچ مرواریدی پروانه نشد ...

عباس معروفی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد