کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بگذار "دوستت دارم" را از جنس نگاه کنم

"دوستت دارم" را
در دستانم می‌چرخانم
از این دست به آن دست.
پس چرا
هر وقت می‌خواهم
به دستت بدهم نیستی؟

چرا اینجا نیستی
تا "دوستت دارم" را
از جنس خاک کنم،
از جنس تنم،
و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟
بگذار "دوستت دارم" را
از جنس نگاه کنم
از جنس چشمانم
و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.


"عباس معروفی"

نظرات 8 + ارسال نظر
گل ناز شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

زیبا

فـآطِمه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

آقای نیما من عادت داشتم هرروز یه شعر تازه تو وبتون بخونم الان 2روز آپ نکردین

فـآطِمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

امروز آپ نکردین

یاسین نجارزاده پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://sargashte20.blogfa.com

سلام دوست

با غزلی بروزم و منتظر نگاه ارزشمند شما

یاعلی[گل]

جعفریان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://aabaan.blogfa.com/post/153

درود
زیبا بود مثل همیشه
سپاس

علی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

با سلام
شعراتون جالبه ادامه بدین
موفق باشین.

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

من از رعد و برق نمی ترسم

اما میان بازوان تو امنیتی هست

که ترس را زیبا می کند.



لیلا کردبچه / کلاغمرگی

عاشقانه های حوا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

زمـــانــی فــرا مــی رســد کــه بــایــد رفــت...
حــتــی
اگـــر جــای مــشــخــص و مــطــمـئــنــی در انــتـظــارت نــبــاشــد!

"تنسی ویلیامز"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد