کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

خیره شدن در چشمان تو

هنوز خیره شدن در چشمان تو
شبیه لذت بردن از
شمردن ستاره
در یک شب صحرای یست
و هنوز اسم تو تنها اسمی است
در زندگی من
که هیچ کسی نمی تواند چیزی در موردش بگوید
هنوز یادم می آید
رود... رود... غار... غار... و زخم... زخم
و به خوبی بوی دستانت را به یاد دارم
چوب آبنوس و ادویه ی عربی پنهان
که بویش شبها از کشتی هایی می آید
که به سوی نا شناخته ها می روند
اگر حنجره ام غاری از یخ نبود
به تو حرفی تازه می گفتم


"
غاده السمان"

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ب.ظ

ممنون. واقعا وبلاگتووووووون بی نظیره

ممنون از لطف شما

فائزه دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ب.ظ

خیلی قشنگ
ایشون عرب هستن؟

غادة السمان (زادهٔ ۱۹۴۲ در دمشق) نویسنده و ادیب زن اهل سوریه است. وی یکی از بنیان‌گذاران شعر نو در ادبیات عرب به شمار می‌رود.

احمد چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.negahivayadi.blogfa.com/

هر بار که در آغوشم می‌کشی
باز باکره می شوم
و حس میکنم شب عروسی‌ام است

غاده السمان

دخترشهریورماه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

جهان پیشینم را انکار می‌کنم،
جهان تازه‌ام را دوست نمی‌دارم،
پس گریزگاه کجاست!
اگر چشمانت سرنوشت من نباشد؟

غاده السمان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد