کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

فرار نکن

وقتی سیگارت را
در قلب ماهی
که به پنجره تابیده است خاموش میکنی
یعنی دیوانه ای
نه یعنی تحقیر شده ای
و جهان
برای تو کوچک است
آن قدر کوچک که فیلی می تواند,
خیلی راحت
تمام دریاها را ...
به یک جرعه بالا بکشد
پس سعی کن
با همه چیز کنار بیایی
فرار نکن
زمین به شکل احمقانه ای گرد است

 

"رسول یونان"

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

زمین به شکل احمقانه ای گرد است!!!

دخترشهریورماه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

بارانی مورب
در نیمروزی آفتابی
هیچ اتفاقی نیافتاده است
تنها تو رفته ای
...
قسم می خورم که این باران
بارانی معمولی نیست
حتما جایی دور
اما در من
دریایی را به باد داده اند


"رسول یونان"

نسترن کریمی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.nastarankarimi.rozblog.com

سلام آقای نیما
خوب هستین؟
امیدوارم که خوب باشین
وبلاگ خوبی دارین قشنگه
من شاعر هستم برای خیلی از خواننده ها هم شعر گفتم
میتونید بیایید وبسایتم ببینید
اگه هم دوست داشتین میتونید وبسایتمو به اسم نسترن کریمی(شاعر)
لینک کنید و بعد بیایین به من بگید به چه اسمی شمارو لینک کنم
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد