کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تنها به من بیاندیش

هنوز بدرود نگفته ای، دلم برایت تنگ شده است
چه بر من خواهد گذشت
اگر زمانی از من دور باشی
هر وقت که کاری نداری انجام دهی
تنها به من بیاندیش
من در رویای تو شعر خواهم گفت
شعری درباره چشم هایت
و دلتنگی

"جبران خلیل جبران"

نظرات 3 + ارسال نظر
Donya دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:38 ب.ظ

درود عالی بود

گلناز جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://ahvalekhoda.blogfa.com

سلام بر شما
وبلاگ زیبا و قابل استفاده و دوست داشتنی دارید.

با اجازتون یکی از پستها را با نام وبلاگتون در وبلاگم گذاشتم.
اگر موافق نیستید،بفرمایید تا بر دارم
تشکر

هنگامه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام
ممنون از پستهای بسیار زیباتون
میشه یکی از کتاب های خوب جبران رو به من معرفی کنید ؟
خودم نامه های عاشقانه ی یک پیامبر و یه کتابچه دیگه ازشون دارم که اسمش البته یادم نیست

مایلم محتویاتش مثل همین پست باشه

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد