کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ای صمیمی، ای دوست

ای صمیمی، ای دوست

گاه و بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی

دیدنت... حتی از دور

آب بر آتش دل می پاشد

آنقدر تشنه دیدار تو ام

که به یک جرعه نگاه تو قناعت دارم

دل من لک زده است

گرمی دست تو را محتاجم

و دل من... به نگاهی از دور

طفلکی می سازد

ای قدیمی، ای خوب

تو مرا یاد کنی یا نکنی، من به یادت هستم

من، صمیمانه به یادت هستم

آرزویم همه سر سبزی توست

دایم از خنده لبانت لبریز

دامنت پرگل باد.

 

"مرتضی کیوان هاشمی"

---------------------------------------------------

 

پی نوشت 28 آبان 1392:

این شعر نه از سهراب است و نه از حمید مصدق! شاعر این شعر زیبا آقای «مرتضی کیوان هاشمی» هستند.

آقای هاشمی اهل نیشابور بوده و کتاب «ترکه و تبر» آخرین تالیف ایشان است.

صفحه شاعر در سایت کلوب

نظرات 15 + ارسال نظر
آ یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام شعر زیبایی بود خیلی البته که معلومه از سهراب نیست چون سبک سهراب متفاوت هست نیما هم‌ فرق داره امیدوارم ایشون هم موفق باشن

donya چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 07:53 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااالی

نادر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام.
توذهنم شعر ای صمیمی ای دوست ومیخوندم،رسیدم یک جاییکه که هرچی فکرکردم یادم نیومدچی بوده.
گوگلش کردم اتفاقی وبلاگ شمارودیدم.
خیلی عالیه.دست گلتون درد نکنه.

hadi چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:07 ب.ظ

مهسا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ق.ظ

درود و سپاس بیکران
خوشحالم که بالاخره یه وبلاگی پیدا شد و این شعر رو به نام شاعر اصلی اش آورده. این شعر در صفحه 135 کتاب ترکه و تبر چاپ شده است. مانا باشید.

درود بر شما

فاطمه پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

:

هنگامه گلین عباسی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

:قلبگل::قلبراضی:

زهرا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ

:

هانی دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ

سما پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ب.ظ http://httpwww.tabassomomid.blogfa.com

سلام از شعرهای فروغ ومهدی سهیلی هم بنویسد وب جالب هست ممنون بهم سر بزنید خوشحال میشم/.

nazi سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

من این شعرو تو کتاب " گزیده اشعار حمید مصدق " خونده بودم!

گل ناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ق.ظ http://golenazj.persianblog.ir/

گفته بودم قبلا که دیگه هر وقت شعر خوبی می خونم یاد وبلاگ تو می افتم،
امشب داشتم وبلاگت رو می خوندم، صفحه های دیگه شو. غرق شعر بودم. یه شعر خیلی نظرمو گرفت. یهو به خودم گفتم برم اینو برای نیما بنویسم!!!
حواسم نبود همینجام!

دلتنگ دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

زیباست

راضیه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.sale3u.blogfa.com

دلم یک غریبه می خواهد بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم
تا کمی کم شود این همه بار . . .
بعد بلند شود و برود نه نصیحتی نه . . .

یه دوست دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

ولی بنظر من نمیتونه باشه آخه با هیکدوم ز شعرهای سهراب هم جنس و ریشه نیست ، ولی شعر بااحساسیه +

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد