کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلتنگی من

شک ندارم
ماه را
دلتنگی من
کامل کرده است.

 

"ساره دستاران"

--------------------------------------------------------


+ هفته گذشته تعطیلات تابستانی مان بود! ببخشید بی‌خبر رفتم و یک هفته‌ای بدون آپ ماند اینجا!

نظرات 6 + ارسال نظر
roya یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ق.ظ http://romantick.blogfa.com

تو و جـــاده ها

دست در دست هم داده ایــــد

تـا . . .

بــــی انتهـــــا بمانــــــد

طول دلتنگیهــــــای مـــن . . .

نارمیلا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

شک داشتم

دوستم داری یا دوستت دارم...

و حالا،

یقین دارم

رفته ای و تنهایم !

(نارمیلا)

ل.م شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

ایستاده ام در اتوبوس
چشم در چشم های نا گفتنی اش.

یک نفر گفت:
«آقا جای خالی بفرمایید»



چه غمگنانه است
وقتی در باران
به تو چتر تعارف می کنند.
(گروس عبدالملکیان )

nobody شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://ecstatic.persianblog.ir/

عبور باید کرد.
صدای باد می آید...
عبور باید کرد و من مسافرم ای بادهای همواره...
مرا به وسعت تشکیل برگ ها ببرید...
مرا به کودکی شورآب ها برسانید و کفش های مرا تا تکامل تن انگور پر از تحرک زیبایی خضوع کنید...

سارای شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ http://s-poems.blogfa.com/

درود .. بسیار زیبا


چه کنیم با تو؟!‏
جاده!
آدم‌ها را به ما می‎رسانی،
آدم‌ها را از ما می‎‏گیری ...

:: ساره دستاران ::

ملودی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in
www.01.melodyhaa.in/Linkdooni/index.php

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد