کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تمام اتاق بوی تو را گرفته است

تمام اتاق بوی تو را گرفته است
زیر سیگاری را
خالی می کنم
می شورم
اما هنوز هم دهانش
بوی آخرین بوسه را می دهد

پنجره را باز میکنم
پرده عطر تو را در اتاق دور می زند
و من آغوش تو را بیرون می آورم و
با دگمه هایش
فال می گبرم
می آید
نمی آید
می آید
نمی آید
اگر دگمه ی افتاده ی یقه ات را دوخته بودم
حتما می آمدی !

از: سمانه سوادی

نظرات 3 + ارسال نظر
راحیل دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://roz32.blogfa.com

به دلتنگی هایم قسم



تابستان هم میرود مثل تو



من می مانم و پاییزی که



یک صبح ناخود آگاه اتاقم را پر از برگ می کند.

نارمیلا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

بسیار زیبا

کاش می آمد و......
نمی رفت.
نه از خوابم
نه از بیداری ام !!!

نارمیلا

حسین یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://asheghanemahdi.blogsky.com

سلام عزیز وقتت بخیر.وبلاگ خوبی داری اگه دوست داری و مایلی شعرها و دلنوشته هامو بفرستم واست بذار تو وب.لطفا موافقت یا مخالفتت رو تو وبلاگی که گذاشتم بهم اطلاع بده ممنون .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد