کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

رنگ عشق

در و دیوار دنیا رنگی است

رنگ عشق ...

خدا جهان را رنگ کرده است

رنگ عشق ...

و این رنگ، همیشه تازه است و هرگز خشک نخواهد شد

از هر طرف که بگذری لباست به گوشه ای خواهد گرفت و رنگی خواهی شد

اما کاش چندان هم محتاط نباشی !

شاد باش و بی پروا بگذر ...

که خدا کسی را دوست تر دارد

که لباسش رنگی تر است !

 

از: عرفان نظرآهاری

 

برگرفته از وبلاگ

هر شعر... یک دنیــــا


نظرات 8 + ارسال نظر
سپهر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 ب.ظ

خیلی زیبا.عالی.اجازه دارم با ذکر منبع کپی کنم؟

خواهش می کنم

سارا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ

:راضی

بانوی فیروزه ای شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

فوق العاده بود...

میلاد جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ق.ظ

بهار دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

که خدا کسی را دوست تر دارد

که لباسش رنگی تر است !


خیلی زیبا....سپاس

roya دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

بت هایم را می شکنم ...

تا فرش کنم ،

بر راهی که تو از آن می گذری ...

برای شنیدن ساز و سرود من .



احمد شاملو

ایمان صابر دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

انحنای روح من

شانه های خسته ی غرور من

تکیه گاه بی پناهی دلم شکسته است...

کتف گریه های من

بازوان حس شاعرانه ام

زخم خورده است...



دردهای پوستی کجا؟؟؟

درد دوستی کجا؟؟؟



قیصر امین پور

محمد دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://SHAMORTI4.BLOGFA.COM

عشق تو از من آدم ساده ای ساخته؛
کافیست به دروغ بگویی:می آیی که بمانی
من بدبخت،
خوشبخت ترین آدم روی زمین می شوم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد