کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

با فنجانی چای هم می توان مست شد!

با فنجانی چای هم می توان مست شد!
اگر اویی که باید باشد، باشد ...

 

از: حسین پناهی

نظرات 10 + ارسال نظر
نرگسی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:44 ب.ظ

tabasom جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:47 ق.ظ

بی قرار جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:32 ب.ظ

من آنم همچنان منتظر یک فنجان!!
بی قرار بی قرار...
منتظر سر میز دل
گیج و مبهوت وای زمان...
شما نگران نباش قسمت من همینه؟؟
تنهایی با خیالت چای نوشیدن

من یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

مطمئنید ک از حسین پناهمنی هستش؟

چه بگویم.شایدم نباشه!

QueeN SH!LA سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

KHo6Am oOmaD!!!!!! javascript:void(0);

Mina.khanOm سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام علیکم
چقده آدم کیف میکنه وقتی یه شعری رو میخونه که حرفهای نگفته و گفته ی دل خودشه ؟؟ من الان اون حالیم...یه جورایی مست شدم و توو خلسه ام
مرسی

roya دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

این منم ...

که گمشده‌ام ،

یا تویی ...

که پیدا نمی‌شوی ؟



عباس معروفی

سارای دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://s-poems.blogfa.com/

شب و روزت همه بیدار، که آید شاید؛
کور شد دیده بر این کوره رَهِ شایدها!
شاید ای دل!
که مسیحا نفَسَت آمد و رفت!
باختی هستیِ خود بر سَرِ می آیدها ...!


:: حسین پناهی ::

ل.م یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

خیلی زیباااا...مرسی.

بهاران من یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com/

سلام
یادش بخیر قبلنا به من سر میزدید :-)
موفق باشید و پایدار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد