کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم

تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم
روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم


حال اگر چه هیچ نذری عهده دار  ِ وصل نیست

یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی
شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم


بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود

من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!
من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم


لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید
تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم!

 

غزل از: کاظم بهمنی

از کتاب: پیشآمد / نشر شانی / چاپ اول بهار 89 / چاپ ششم 1392

 

منبع: وبلاگ آقای کاظم بهمنی «گسل»



مرکز پخش کتاب: تهران، انقلاب، پاساژ فروزنده، خانه شاعران ایران، تلفن: 66970131


نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

من با شعرهای شما مخصوصا این شعرتون کلی خاطره ی قشنگ دارم . هربار می خونم اشک تو چسام جمع می شه

هدیه چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ب.ظ

عاااااااااااااالی بود

LEILA شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ

AAAAALLLLLIIIIIIIIII

نفیسه دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام

عااااااالی بود واقعا

مهدی چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام و عرض وقت به خیر
شعر جناب بهمنی رو یکی از دوستان برای من پیامک کرد ولی چند ایراد داشت که با مراجعه به وبلاگ شما اون رو دیدم و تصحیح شد ، محفل زیبایی دارید ، به شما خسته نباشید میگم و همچنین تبریک

درود بر شما

راحیل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

کسی که با شعر زندگی میکنه هیچوقت پیر نمیشه.......

باعث افتخاره نیما جان

سپاس نیما جان

راحیل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://roz32.blogfa.com

سلام نیما جان

خیلی زیبا بود

ووووای وقتی میام وبلاگتون احساس میکنم زیر بارون قدم میزنم اینقدر که زیاد لذت میبرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد