کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دروغ

بگو راه را گم کرده بودم

بگو ساعتم خواب مانده بود
اصلا بگو به مترو ساعت هفت نرسیدم
برای شتابی که نداشتی
بهانه ای جور کن
جهان
با دروغ تو
زیبا می شود...

"
مریم نوابی نژاد"

---------------------------------------------------------



درباره شاعر:

مریم نوابی نژاد کارشناس سوژه یاب ویژه برنامه "ماه عسل"

کتاب‌های چاپ شده:

یک جنگل مداد حرف داشتم اگر... / نشر مروارید / 1392

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

اشعار خانم نوابی نژاد خیلی دلنشین هستش،این شعر هم در کتاب «یک جنگل مداد حرف داشتم اگر...» هستش که من خیلی دوستش دارم،مرسی از انتخابهاتون

ل.م یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

بانوی شرقی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ http://http://gharibashna92.blogfa.com/

سلام
وبتون عالیه

ل.م یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام... اینو قطعا خودتون میتونید تو وبلاگ شاعر خوب این شعر ببینید. من میذارمش چون ازش خوشم اومد و دوست داشتم شمام بخونیش :

بعضی شب ها

هوس می کنم

از دشت ملافه های گلدار بیرون بزنم

به جاده های فرعی فکر کنم

به پایان این غمی که شروع شده...

یک شب هایی هم

خیال می کنم آمده ای

که خرده ریز ستاره ها را

از یقه ات بتکانم

انگار از آسمان برگشته ای

وقتی می بوسمت

انگار ماه را می بوسم

گاهی فقط

میان چراغ های خاموش می نشینم

برای ادامه ی تنهایی ام

نقشه می کشم

- فرناز خان احمدی -

سلام...
نفهمیدم این شعر رو!

نادم یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد
دور فلک و عرش برین می‌گردد
خورشید، جمال مجتبی را دیده است
حیران شده است و این چنین می‌گردد
میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد