کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو نیستی ...

تمام این فاصله‌ها
تمام ِ این تنهایی‌ها
تمام ِ نداشتن‌هایت
ای کاش،‌ خوابی بودند
شبیه ِ خواب ِ دم ِ صبح

می‌آمدی
با دستان ِ شبیه اطلسی‌ات
بیدارم می‌کردی
می‌گفتی: جان ِ دلم‌، صبح شده است

و من
به بهانه‌ی رهانیدنم از خوابی سخت
در آغوش می‌کشیدمت ...

اما حیف‌،
تو نیستی
و من به واقعی ترین شکل ِ ممکن
اسیر کابوس ِ نداشتن‌ات شده ام.
تنهای،‌ تنهای،‌ تنها!

"مهدی صادقی"


(کتاب ذهن خطرناک یک انسان معمولی)

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ق.ظ

انتخاب هاتون عااااااااااااااالیه

کفشدوزک جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
خیلی سلیقتون خوبه..

رویا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

عاشق اند ابرها ... 

که در آغوش هم می بارند . 

 

مرضیه اردستانی

ملودی جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﺳﺮﺍﻍ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ لعنتی را
ﺍﺯ ﺑﻬﺎﺭ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺍﻡ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ
ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﻫﺴﺖ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻫﻨﻮﺯ
ﺩﺭ ﻓﺼﻞ ﻫﯿﭻ ﺁﯾﻨﻪ ﺍﯼ ...
ﺑﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺍﻡ لعنتی

ممنون نیما بخاطر اشعار زیبایی که انتخاب می کنی

زنده باشی دوست خوبم

الا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام آقا نیما من مدت های مدیدی است که خواننده خاموشروبلاگ شما هستم تو همه لحظات زندگیم غم ،شادی ،عشق و تنهایی همه و همه شعر های وبلاگ شما مرهم لحظاتم بودند یک تشکر ویژه به خاطر این وبلاگ به شما بدهکار بودم و خواستم دینم ادا کنم ، الانم دوران نقاهت تنهایی سختی در حال گذراندن هستم و تنها پناهم تو این لحظه وبلاگ شما بود وبلاگ شما برای من مثل یک دوست که با حرف هایش احساستم را التیام میدهد ممنونم به خاطر وبلاگ زیباتون و همه لحظاتی که برام آفرید .

سپاسگزارم
مهرت ماندگار دوست عزیز

علی چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ

تنهای تنهای تنها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد