کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

غم انگیزتر

(تصویر برگرفته از وبلاگ دو نیمه سیب)


ﺷﺎﺯﺩﻩ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪ:

ﻏﻢ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ

ﺑﯿﺎﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻧﺸﻪ ﭼﯿﻪ؟

ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ:

ﺑﺮﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﻪ...!

 

"آنتوان دوسنت اگزوپری"

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:30 ب.ظ

عالی غمناک

sina چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:17 ب.ظ

تمام متن انگلیسی کتاب رو گشتم ولی همچین جمله ای رو ندیدم!!!

اگر واقعا همینطور باشه که شما می فرمایید. دیگه این میشه از شاهکارهای مترجمان ایرانی. (شاملو و ...)

مونا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ http://aztanhaei.mihanblog.com

وبلاگت خیلی قشنگه دوستم ؛ به نظرم از شعرهای شاعران جوان هم استفاده کنید خیلی جذاب تر میشه
من نویسنده وبلاگ آقای درویشی هستم دعوت می کنم به وبلاگ ایشون سر بزنید



عکسی گرفته ام
آنطور که خواستی ،
لبخند می زنم
با خنده های تلخ
می گویمت عزیز
این عکس من چقدر
قطعا مناسب است
بر روی حجله ام
تو اخم می کنی
تو قهر می کنی
تو روزگارت را
پر درد می کنی
چند ماه بعد شبی ....
با عکس های تو
بر دار می شوم !
در دست من همان
عکسی که گفته ام
آری مناسب است
بر روی حجله ام
زیرش نوشته ام
مردن بدون شرح...

شاعر : مرتضی ( اشکان ) درویشی

sepideh * یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:29 ق.ظ

شازده کوچولو , بی نظیره.
سپاسگزارم از انتخاب عالیتون.
اگه از اشعار سهراب سپهری هم توو پستهاتون بگذارید سپاسگزار خواهم شد.
پاینده باشید.

ل.م شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ


حالت خوب نباشه...

رویا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد