کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تاری از موی سرت کم بشود می میرم

تاری از موی سرت کم بشود می میرم

آه! گیسوی تو درهم بشود می میرم

 

قلب من از تپش قلب تو جان می گیرد

آه! قلب تو پر از غم بشود می میرم

 

من که از عالم و آدم به نگاه تو خوشم

سهم چشمان تو ماتم بشود می میرم

 

مثل آن شعله که از بارش باران مرده ست

اشک چشم تو دمادم بشود می میرم

 

وقت بیماری و بی‌تابی من دست کسی

جای دستان تو مرهم بشود می میرم

 

جان من بسته به هر تار سر موی تو است

تاری از موی سرت کم بشود می میرم

 

"میثم علیزاده"


نظرات 8 + ارسال نظر
سید مهدی مرادیان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ق.ظ

من سه بیت اول این شعر را در سال 92 سرودم
ولی هیچ جا ثبتش نکردم و حالا می بینم به نام شخص دیگری انتشار داده شده است
معروف شدن به چه بهایی؟
واقعا دزدیدن شعر دیگران ارزشش را دارد؟

بیمانه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 06:18 ب.ظ

اقای میثم علیزاده

ننوشت اید که در کدام تاریخ این شعر سروده شده، در کجا اولین بار نشر شده ؟

اشرف پتاس چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:27 ق.ظ

این شعر را هنرمند افغانی بسیار زیبا در قالب آهنگ سروده است.

https://www.youtube.com/watch?v=YttFSjUtgWk

هادی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تازدواج کنم ممنونشماره تماس 09033052928.شماره عابر بانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

سلام برادر. بعید میدونم از این طریق بتونید کمکی دریافت کنید!
انشاا... که مشکلتون حل میشه

دلکده یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ق.ظ http://delkade.salarblog.com

ممنون از آقای علیزاده.
منم میخوام این شعر رو تو وبلاگم بذارم حتما نام آقای علیزاده رو میارم.
با تشکرذذذذذ

اسفندیار غرقابی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ق.ظ

چرا اسم شاعر قید نشده؟
شاعرش آقای میثم علیزاده هستن
برای افرادی که آثار هنری افراد رو بدون اجازه کپی برداری میکنن متاسفم
امیدوارم روزی بیاد که دغدغمون کپی برداری غیرقانونی نباشه

چند روز پیش که اقای علیزاده کامنت گذاشتن،از آنجایی که نه اینستا دارم و نه گوگل پلاس، جستجویی در نت کردم و چیزی نیافتم.
اما از آنجا که ظاهرا این شعر جایی به نام کسی ثبت نشده، ما هم ادعای اقای علیزاده را پذیرفته و به نام ایشان ثبت می کینم.

میثم علیزاده جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من میثم علیزاده هستم.روان شناس بالینی و شاعر و خوشنویس..شعر تاری از موی سرت کم بشود از سروده های من است.متاسفانه دوستان کم لطفی کرده اند و بدون ذکر نام شاعر ان را منتشر کرده اند.اگر در گوگل پلاس یا اینستاگرام به صفحه من مراجعه کنید شعر را با نام من مشاهده می فرمایید. نام پروفایل من در اینستا
kelck.ghalam.
از شما خواهش میکنم بعد از اطمینان اسم مرا در پایان شعر ذکر کنید..این کار را فقط به منظور جلوگیری از سرقت ادبی از شما خواهش میکنم..سپاس از امانتداری شما

آرش چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ق.ظ http://2ham-ghasam.blogfa.com/

بسیار عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد