کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

هر زمان می بینمت قلبم پریشان می شود

هر زمان می بینمت قلبم پریشان می شود
چشم هایم در هوایت باز گریان می شود

حس عشقم ناگهان گل می کند اما چه حیف
مثل داغی در میان سینه پنهان می شود

گفته بودم دوستت دارم نکردی اعتنا
فکر می کردی که احساسم گریزان می شود

عشق تو تنها نماد دلخوشی هایم شده
دلخوشی هایی که رویاروی ِ پایان می شود

فکر می کردم که آسان است دل کندن ز تو
دل گناهش چیست چون اینگونه تاوان می شود؟

مطمئن هستم گلم من دوستت دارم هنوز
دوستت دارم که قلبم بی تو ویران می شود

قول دل کندن گرفتی، باشد، اما حس تو
تا ابد در گوشه ای از قلب کتمان می شود.

 

"محمدعلی صداقت"

 

+ با سپاس از خانم "گندم" برای ارسال این شعر زیبا.

+ و با سپاس از خانم "فاطیما" برای ذکر نام شاعر


نظرات 12 + ارسال نظر
مستانه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 08:51 ب.ظ

این شعر زیبا توسط جناب ایلکا بسیار زیبا و دلنشین دکلمه شده

مینا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

فکر میکردم که اسان است دل کندن ز تو
دل گناهش چیست چون اینگونه,تاوان میشود

مهناز یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:01 ب.ظ

واقعا زیبا بود لذت بردم ...

میلاد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ب.ظ

درود خدمت دوستان بزرگوار، بنده میلاد چهاردولی هستم شعری که در اینجا به اسم ناشناس اومده از بنده حقیر هستش به علت سهل انگاری خودم از مدیر این پیج خواهشمندم که اسم بنده رو در زیر شعر ذکر کنند..و من الله توفیق.

سلام. مدرک جناب چهاردولی.
اگر مدرک نباشه هر کسی میتونه بیاد بگه این شعر برای منه و اسمم رو زیرش بنویسید!

نازنین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

هر زمان می بینمت قلبم پریشان می شود
چشم هایم در هوایت باز گریان می شود

حس عشقم ناگهان گل می کند اما چه حیف
مثل داغی در میان سینه پنهان می شود

گفته بودم دوستت دارم نکردی اعتنا
فکر می کردی که احساسم گریزان می شود

عشق تو تنها نماد دلخوشی هایم شده
دلخوشی هایی که رویاروی پایان می شود

#ناشناس
ــــــــــــــــــــــــــــــ
دکلمه: #علی_ایلکا

نازنین . ی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

چقدر حیف....
حیف که شعر ، این جریان لطیف احساس ، بدون مهر شاعرش پخش بشه!

بله واقعا حیفه و این بخاطر سهل انگاری کسی هست که اولین بارشعر رو بدون ذکر نام شاعر منتشر میکنه!

setare چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

رویارو شدن به گمانم اشاره به مواجه شدن دلخوشی ها با پایان دارد.
دلخوشی ها به پایان میرسند

آفرین درست گفتین. الان متوجه شدم.
اما بنظرم در کل استعاره جالبی نیست!

درود بر شما ستاره خانم
ممنون

تنها چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

گفت باید سرزده راهی شوی درخانه ام
من تو را بی دعوتی دعوت به مهمانی کنم!!!!!
.
یک غزل کافیست آن را سر ببرم بهر تو
من همان یک راس را پای تو قربانی کنم

گفت بایدروبه روی تو بریزد خون او...؟!!
قبله ام یعنی شوی تو،نامسلمانی کنم....
.
پس بیاای قبله ی من تا بخوانم یک دعا
روبه روی چشمهای توغزلخوانی کنم.

مهناز چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ

رویاروى ...
دلخوشیهایى که رویا بود روزى پایان مى شود.
البته این نظر من بود.
موفق باشید

برقرار باشید

تنها سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

تو کجایی که مرا یاد کنی
من دلتنگم
تنگی قلب من از رفتن توست
تو کجایی که مرا شاد کنی
من غمگینم
غم من حاصل فقدان تو و خنده توست
ای که از رفتن تو غمگینم
خاطراتت زده آتش به دلم
روزگاریست که از خاطره هایت مستم
کاش میشد که مرا یاد کنی...

تنها سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ب.ظ

کودک که بودم ...
هر وقت دلم تنگ میشد
با چشمانی اشک آلود
چراغ های شهر را نگاه میکردم و انگار
هر کدام شبیه ستاره ای می شدند
که از حالم خبر داشتند و
حرف هایم را می فهمیدند

امشب هم تمام آسمان ستاره باران است
و من ....
دلتنگ تر از همیشه

دلسوختگان سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:50 ب.ظ http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد