کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

غمگینم! تا یادم نرفته بگویم، دوستت دارم!

خوبم!

خیلی خوب.

مگر می‌شود به فکر تو بود وُ خوب نبود

تو را خیال داشت وُ

بد بود

من خوبم قشگِ عزیز

 

راستی تا یادم نرفته بگویَ‌م،

دوستت دارم

نه مثل دیروز

نه مثل امروز

نه حتا مثلِ اولِ سطر وُ حالِ

حالا

نــــــــه!

الان،

تو را یک جورِ دیگر دوست دارم

بیشتر از هر جور.

 

غمگینم! :(

 

آخر امروز نگفتم،

نگفتم دوستت دارم

از خودم خجالت می‌کشم

از خودم فرار می‌کنم

که دیر کردم

که دیر گفتم وُ امروز رفت.

 

قشنگِ نازم،

می‌دانم هیچ بیراهه‌ای

به تو نمی رسد

می‌دانم تا تو خیلی راه است

خیلی!

تازه راه؛

خیلی راه باشد

شاید به تو برسد

تو که غریبه نیستی

علاقه‌جانِ منی

خواب ماندم

نه این که در خواب نگفته باشم‌ها...ا

نـــــ‌‌‍‍‌ه!

تازه یواشکی بوسَ‌ت هم کردم! (خجالت!)

 

گفتم شاید تو نشنیده باشی

نه نه ... دارم دروغ می‌گویم

می دانی،

اصلن کیف می‌کنم هِی بگویم سلام

هِی بگویَم دوستت دارم

هِی یواشکی ببینمت

دید بزنم

بوس کنم...

 

بخدا حتا همین سطر هم،

جوری دیگر

دوستت دارم

جورِ دیگر می‌گویم

سلام

علاقه‌یِ نازم

دوستت دارم

حالت چه‌گونه است؟

من،

به فکرِ تو

خوبم!

می‌بوسمت.

هرجا، هروقت

 

"افشین صالحی"

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب عیسی زاده پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
چقدر وبلاگتون عالی و زیباست
با اشعار فوق العاده❤❤❤
این شعر از کدوم کتاب هستش؟

سپاسگزارم
اینکه این شعر در کتابی چاپ شده یا خیر اطلاع ندارم متاسفانه.

هانی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ق.ظ http://hanihastam.persianblog.ir

درود دوست عزیز
سپاس از این وبلاگ عالی
برقرار باشید

●♥ محمد شیرین زاده ♥● پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:59 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

شب هنگام

زمزمه کردیم

بی قراری هایمان را

در گوش آسمان

خدا

سیگاری بر افروخت

به نام خورشید

از پس

هجوم اندیشه های شبانه

و ما

تن هایی

خوابیده در

زیر سیگاری عظیمی

به نام جهان


((سارا عبدی))

مهربانوA2M2 چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ب.ظ

شاید این را شنیده ای که زنان
در دل « آری » و « نه » به لب دارند
ضعف خود را عیان نمی سازند
رازدار و خموش و مکارند

آه ، من هم زنم ، زنی که دلش
در هوای تو می زند پر و بال
دوستت دارم ای خیال لطیف
دوستت دارم ای امید محال
فروغ فرخزاد

سحر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 ب.ظ

عااالی عااالی عااای ....واقعا زیبا و پراز احساس

مهربانوA2M2 چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:04 ق.ظ

درود بر شما
بسیار زیبا و سرشار از حس خوب

ل.م چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:25 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد