کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

همیشه ترسیده ام

همیشه ترسیده ام

از اینکه چشم باز کنم و تو نباشی!

در افکارم، مخفی ات می کنم

اسمت را هیچ کجا بر زبان نمی آورم

تا کسی به دوست داشتنت

حسادت نکند

می بینی! ترس هایم هم کودکانه است

اما دوست داشتنت

دل بزرگی می خواهد

که من دارم

و این کودکانه ترین اعتراف دنیاست.

 

"مجتبی رمضانی"


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:41 ب.ظ http://insolents.blogfa.com

گفتند یافت می نشود ٫ جسته ایم ما
گفت آن که یافت می نشود ٫ آنم آرزوست

سلام
به وبلاگ ما هم سر بزنید
ممنون

زهرا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ


عالی بود
مثل همیشه

ایمان صابر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:25 ق.ظ http://imansaber.blogfa.com

شاعر نیستم

گاهی اما

گل رزی

از باغ روسری جامانده ات را

می چینم و

نثار واژه ها بی معنیم میکنم

واژه ها بوی مو های تو را می گیرند شعر می شوند ...!

یاشار امانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد