کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

از لب‌هایت رد می‌شوم

از چشم‌هایت می‌گذرم

برمی‌گردم!

به چشم‌هایِ تو خیره می‌شوم

به لب‌هایِ تو بوس می‌کنم

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم


به‌خواب می‌روم، تو را خوب نگاه می‌کنم

می‌روم

به دست‌هایِ تو می‌رسم

به‌آن کشیده‌یِ تمیز!

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.


بر دست‌هایِ تو دست می‌کشم

به صورتم می‌زنم

گرم می‌شوم

موهایَ‌ت را به‌دست می‌گیرم وُ

از دست‌هایِ تو رد می‌شوم

خود را می‌آویزم!

می‌میرم وُ زنده می‌شوم

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

 

از لب‌هایِ تو کام می‌گیرم

از چشم‌هایِ تو نام

از موهایِ تو بالا می‌روم

از رویِ تو، رویا می‌چینم وُ...

دارم این دلیلِ "تو را دوست دارم" را پیدا می‌کنم.

 

"افشین صالحی"



نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر سایت ادبی شعرناب یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:49 ب.ظ http://sherenab.com

عرض سلام و ادب. شاعر گرامی، بسیار وبلاگ فعال و خوبی دارید. سایت ادبی شعرناب با افتخار از شما دعوت می نمایید در سایت ادبی و مرجع شعرناب فعالیت داشته باشید و از محیط ادبی و صمیمی شعرناب لذت ببرید.
با تشکر و احترام مدیریت سایت ادبی شعرناب

زهرا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:56 ب.ظ

dokhi یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:42 ب.ظ http://maloosak.69.mu

زندگیتون سراسر از امید و خوشبختی، دلتون سبز و لبتون خندون، پیش منم بیاین مرسیییییییییییییی
986518

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد