کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

لطفا بغلم کن

الان 

فقط نیاز دارم 

بغلم کنی،

حرکتی به قدمتِ خودِ بشریت

که معنایش خیلی فراتر از تماس دو بدن است...

در آغــــوش گرفتن 

یعنی 

از حضورِ تو اِحساس تهدید نمی کنم،

نمی ترسم این قدر نزدیک باشم،

می توانم آرام بگیرم،

در خانه یِ خودمم،

اِحساسِ امنیت می کنم

و کنارِ کسی هستم که درکم می کند...

می گویند هر بار کسی را گرم در آغوش می گیریم،

یک روز به عمرمان اضافه می شود!

پس لطفا مرا بغــــل کـــن...


"پائولو کوئلیو"


برگرفته از کانال:

@baran_e_del

نظرات 2 + ارسال نظر
زیزا جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:17 ب.ظ http://zizaa.blogsky.com/

از حضورِ تو اِحساس تهدید نمی کنم،
بسیار زیبا
موفق باشید

بهار جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:20 ب.ظ

مردن که تنها، نفس نکشیدن نیست
هر گاه در حسرت آغوش یارت بمانی تو مرده ایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد