کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از مرگت ناراحت نمی شوم!

از مرگت

ناراحت نمی شوم!

اگر قرار باشد

پیش من

که پیش از تو رفتم

بیایی...

 

"افشین یداللهی"




نظرات 6 + ارسال نظر
شمس دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:41 ق.ظ

« سهم من »
آخرین شعر افشین یداللهی

سهمِ من از روز نخستین سوختن بود
آتشفشان یک شعله از احساسِ من بود

روحم درون بسترِشب پرسه می زد
روح غریبی که گریزان از بدن بود

شیطان درون تار و پودم رخنه می کرد
در فکرِ توفانی میان جانِ من بود

در قلبِ من انبوهی از گوگرد می سوخت
در جان من اندوهی از عهدِ کهن بود

می آمد از آنسوی شب در هاله ی نور
آن کس که عریانی برایش پیرهن بود

پیچیده در شولای مه می آمد از دور
چون سایه ی لرزانی از رقصِ کفن  بود

می آمد و ماری درون آستین داشت
می آمد و در سینه ، روحِ  اهرمن بود

چون پنجه های مرگ بر من سایه انداخت
شیطان نبود، آن شکلِ  وهم آلود، زن بود...!

#افشین_یداللهی

صادق سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:34 ق.ظ

عاااااالییییی

دخترباران یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:40 ب.ظ

چقدردردناک بود...

پیمان پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.aymann.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید دوست عزیز ممنون میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید.

م چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:41 ب.ظ

پیج شعر اینستاگرام :
https://www.instagram.com/sher_o_nafas/?hl=en
پیج شعر و نفس

معصومه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:45 ب.ظ

روحشون شاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد