کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

واژه های خط خورده

می دانی

سهم من از زندگی  ‏

همیشه واژه های خط خورده است ... ‏
تازه داشت باورم می شد نیستی  ‏
که دکمه ی پیراهنت را پیدا کردم ... ‏
تاول های تنهایی ام   ‏
عجیب درد گرفت ...! ‏

‏"دنیا غلامی"‏
 

وبلاگ پرتقال خونی


نظرات 1 + ارسال نظر
قلب یخی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:55 ق.ظ http://saateeshgh.blogfa.com/

سهم من از زندگی ناچیز بود
قسمتم از فصلها پاییز بود
هیچ روحی روح من بالا نبرد
ذهنم از مکر زمان لبریز بود
عشق سمتی سوی من پیدا نکرد
خاطرات رفته حزن انگیز بود
پوچ و خالی در حصار و قاعده
زنده بودن ها چه ننگ امیز بود
هر چه می کردم دلم اشوب بود
بغض و گریه ها که دستاویز بود
حق من تنها رهی پر پیچ بود
کاسه صبرم دگر سرریز بود
پنجره در چشم من جریان نداشت
اسمانم بی سبب شب خیز بود
دست من ایا به جایی بند بود؟
جای پاهایم به دنیا لیز بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد