کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

قول دادم 6 - نزار قبانی

قول دادم که پنجاه بار تو را ذبح کنم
اما وقتی پیراهن آغشته به خونم را دیدم
مطمئن شدم که خودم ذبح شدم
مرا جدی نگیر
وقتی عصبانی می‌شوم...

وقتی از کوره در می‌روم...
وقتی آتش می‌گیرم...

وقتی خاموش می‌شوم
من از شدت صداقت دروغ می‌گفتم
و خدا را شکر که دروغ گفتم.

"نزار قبانی"

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:56 ق.ظ

درود انتخاب هاتون همیشه عالییی

علیرضا دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:10 ق.ظ http://malikhulia.blogsky.com

فونت صفحه رو سفید کن. نمیشه خوند.

اولین نفری هستید که اینو میگید و من هم توی گوشی و سیستمم مشکلی نمی بینم!
شاید مشکل از سمت دستگاه شماست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد