کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

قول دادم 12 - نزار قبانی

بهت قول دادم برنگردم
اما برگشتم
و از اشتیاق نمیرم اما مردم
به چیزهایی بزرگتر از خودم قول دادم
با خودم چکار کردم؟
از شدت صداقت دروغ گفتم
و خدا را شکر که دروغ گفتم.

"نزار قبانی"

 

مترجم: ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا بانو سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:51 ب.ظ

برای عید امسال درخت کریسمس نخواهیم خرید.
تو درختمان خواهی بود
آرزوها، دعاها و
چراغ اشکهایم را
به تو آویزان خواهم کرد...

▪نزار قبانی

ری را پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:28 ق.ظ

سمیرا بانو سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:59 ب.ظ

فصلی ست میان پاییز و زمستان
به نام فصل گریه
فصلی که از همیشه به آسمان نزدیک‌تری و
در لحظه‌هایی که همهٔ‌ زن‌ها شبیه یکدیگرند.
در لحظه‌هایی که نه ایستگاهی وجود دارد
نه عشقی،
نه نفرتی،
نه برقی،
نه رعدی،
نه شعری،نه نثری
نه هیچ چیز دیگری!
من پشت سر تو سفر می‌کنم
و به همهٔ فرودگاه‌ها سرمی‌زنم،
از همه هتل‌ها سراغ تو را می‌گیرم
شاید ناگهان تو را یافتم...

نزار قبانی

ممنون سمیرا خانم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد