کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

در من کوچه ای است - افشین یداللهی

در من کوچه ای است
که با تو در آن نگشتم
سفری است
که با تو هنوز نرفته ام
روزها و شب هایی است
که با تو به سر نکرده ام
و عاشقانه هایی
که با تو هنوز نگفته ام ...

 

"افشین یداللهی"

یا (راحمه باقی پور)

 

منبع: نت


پی نوشت: این شعر در فضای مجازی هم به نام "افشین یدالهی" و هم به نام خانم "راحمه باقی پور" (از سریال شهرزاد) منتشر شده است.

اما برای هیچ کدام از اینها من هیچ منبع معتبری نیافتم! در صفحه خانم باقی پور در سایت شعر نو هم این شعر رو ندیدم.


بقیه در ادامه مطلب

  

در من حرفایی است که
هنوز نفس می کشند...
آرزوهایی که هنوز به انجام نرسیده اند
در من،
و در کعبه من،

سجده ای است برای قامت تو

در من پاره ای از تو می تپد
و این جان نیمه جانم ازو زنده است
در من
و در رگهای من
خونی از احساس سبز تو چاری است
و شکوفه می زند همچون گلی سرخ
در من،
در من تو و حس تو
هست هنوز و هنوز.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 04:45 ب.ظ

سالها رفته و رمقی به عشق و حال نیست
تو را میخواهم اما گویی فصل وصال نیست

فکرم پیش توست، حس و حال کار نیست
چرا زندگی آنجور که باید به روال نیست

عشق نمیدانم ولی دوست داشتن که عار نیست
یار یکیست، با دیگری این رابطه قابل تکرار نیست

حامداحمدی

سانی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ق.ظ

درمن هنوز شوقیست که باتودرکوچع ها قدم نزده ام
سفرهایی باتونرفته ام
درمن خدایست که هنوز چنان که باید نشناخته ام
شایدسراین است که دنیارا چنان دراغوش نگرفته ام

بهار دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 11:41 ب.ظ

عالینخبه:

Kuzhan kuhkan یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:09 ب.ظ

در پی اعدام آواز و نجات زجه ها،
وقت آبستن کشی با خنده ی جلادها
روز رشد شهوت و مرگ طلوع سادگی
تا ته آوارگی،
از سر لذات بی اندازه آوردی به لب
تا تو هستی در کنارم روز و شب،
میستایم لحظه های با تو را،عاشقم اما نفهمیدم چرا؟؟؟!!!
عشق؟؟؟؟!!!
تا کنون این جمله را نشنیده ام
عشق؟؟؟!!
بیگانست با اندیشه ام
عشق ،آن یک لحظه بود و خاطرش،
سازش و تخریب جسم و باطنش

زهره سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:11 ق.ظ

حس و حال این شعر محشره

مریم شمس چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:39 ب.ظ

در من گریه ای است که با تو هنوز نکرده ام ..
در من غمی ایست که با تو هنوز نگفتم .
ولی من به یاد تو خواهم ماند برای همیشه.

ع چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:18 ق.ظ

چه کوچه هاکه باتو در خیالم نگشته ام باتو چه تنهایی ها که با یادت پر نکرده‌ام دلم میسوزد

سعیددامنجانی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:29 ب.ظ http://saeeddamanjani@.com

بمیرم لحظه جان کندن تو
نبینم سختی آن رفتن تو

Xx دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 06:35 ق.ظ

Zahra شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 03:28 ب.ظ

دشت هایی چه فراخ کوه هایی چه بلند در گلستانه چه بوی علفی میامد من در این آبادی پی چیزی می گشتم پی نوری شاید ریگی؛لبخندی
در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم که دلم میخواهد بروم تا سر کوه بدوم تا ته دشت!
دورها آوایی است که مرا میخواند ..!

منصور چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 02:45 ب.ظ http://mollasadra-brand.blog.ir/

sabt brand

ل.م پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:42 ق.ظ

این شعر ادامه ی قشنگی هم داره :

در من حرفایی است که
هنوز نفس می کشند....
آرزوهایی که هنوز به انجام نرسیده اند
در من
و در کعبه من ، سجده ای است برای قامت تو
در من پاره ای از تو می تپد
و این جان نیمه جانم ازو زنده است
در من
و در رگهای من
خونی از احساس سبز تو چاری است
و شکوفه میزند همچون گلی سرخ
در من .........
در من تو ...
حس تو...
هنوزهست.

رام چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:35 ق.ظ

چه خوب که هنوزم کسی هست که وبلاگ بنویسه.

بابک سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:58 ق.ظ http://babak59.blogfa.com/

تجسم دوریَت هم دردآور است

لمس حضور زیبایت رؤیایی‌ست

حس داشتن دستانت آرزوست

تماشایی‌ست نگاه زیبایت

خیال تنهایی‌ام با تو زیباست

دلم بی‌تاب داشتن توست



بابک غلامی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد