کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی من چگونه ای؟ - فرنگیس شنتیا

بی من چگونه ای؟

کسی هم هست که آوارگی اش را

به شانه های پهن تو بسپارد

و بگوید دوستت می دارم؟

من اما روی شانه ای تو آوار نمی شدم

پرنده می شدم.

 

و پرنده ای که هر شب

خواب آوازهای بی سر خود را می بیند

دلبستگی اش به صیاد خود

بی قید و شرط و واقعی تر است.

 

"فرنگیس شنتیا"

 

از کتاب: تو به روایت دهان دوخته من

نام شعر: اندوه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دیهور یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 01:09 ق.ظ http://deihoor.bogfa.com

می خواهم بگویم دوستت دارم
جمله ای که هیچوقت کهنه نمی شود
مانند زیباییِ لبخندت
مانند رنگ چشمانت که هیچوقت از مد نمی افتد
می خواهم بگویم دوستت دارم
لحظه به لحظه

حافظه‌ام یاری نمی‌کند
نمی‌دانم چرا
نمی‌دانم از کِی
اما خیلی وقت است
این دوستت دارم ها
روی ذهنم انباشته شده.


دیهور انتهورا

سمیرا بانو چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:31 ب.ظ

«تو را می‌خواهم»
برای پرسه‌زدن‌های شب عید
نشان کردن یک جفت ماهی قرمز ،
تو را می‌خواهم برای صبح
برای ظهر، برای شب
برای همه‌ی عمر...

#نادر_ابراهیمی

دنیا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:52 ب.ظ

درود عالی وغم انگیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد