کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوست داشتنت - نزار قبانی

دوست داشتنت را
از سالی به سال دیگر
جابه‌جا می‌کنم
انگار دانش‌آموز مشق‌اش را
در دفتری تازه پاکنویس می‌کند

جابه‌جا می‌کنم ...
صدایت
عطرت
نامه‌هایت
و شماره‌ی تلفن
و صندوق پستی ات را

می آویزمشان به کمد سال جدید
و ...
اقامت دائمی در قلبم
را به تو می دهم...

"نزار قبانی"

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:54 ق.ظ

روی موج دوست داشتنت بودم...
بی هوا صدایم زدی...
دست پاچه شدم...
همه ی تنهایی ام روی زمین ریخت...
و بغض هایم ترک برداشت...
تو آهسته گفتی...
فدای سرت عزیز دلم...
نبودنم قضا و بلایی بود...
که بخیر گذشت...

سوسن درفش

درود.سال نو مبارک.امیدوارم در کنار خانواده محترم همه خوبیها و خوشیها و لذتهاتون چند برابر بشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد