کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سپیده دم است

سپیده دم است روزی که آغاز می شود

برای من عذابی بیش نخواهد بود

اما من آن را به پایان خواهم رساند

شب خنک را خواهم یافت

و با دشمنان درون خود آشتی خواهم کرد

همه زندگی من چنین است

من آن را بدین گونه تصویر می کنم

و از پنجره ی گشاده

شادمانه زمان را می نگرم

که درختان و خانه ها را

گویی در حبابی لغزان باز می آفریند

 

شعر از: ؟

 

دانلود دکلمه این شعر با صدای علی گودرزی طائمه

برگرفته از آلبوم صوتی "ایستگاه قطار سانتا ایرنه" / سال انتشار: 1393

مطالب مرتبط:

ایستگاه قطار سانتا ایرنه

نظرات 1 + ارسال نظر
DELSA شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 03:39 ب.ظ https://nbsorganik.com.tr/fa/

سوپرفود NBS غذایی مکمل است که از عصاره گندم فرآوری می‌شود و حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، ترکیبات فنلی، عناصر ریز مغذی مانند اُمگا ۳، اُمگا ۶ و اُمگا ۹ است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد