کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من آخرین برگ پاییز بودم - روشنک آرامش

من آخرین برگ پاییز بودم
که جنون
به درخت پیوندم می‌داد
باد ناموافق
حرف‌ها را از دهانم می‌چید
و چون شایعه‌ای شوم
به آدم‌ها می‌رساند
از دریچه‌ی پنجره
به خانه خیره مانده بودم
الکن
ناتوان
منتظر
می‌لرزیدم
می‌دانستم
که عاشق شده‌ام
و رسم عاشقی
افتادن است.

"روشنک آرامش"

برگرفته از کانال شاعر: t.me/Aastatira
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:04 ب.ظ http://Radepayeshaar.blogsky.com

آنقدر با جای خالی تو

چای نوشیده ام

آنقدر جای خالی ات

با من قدم زده

که اگر بیایی

جای خالی ات را پر نخواهی کرد...



فاطمه نادریان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد