کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

رها - مریم فرهمندی

هربار تو را بیشتر دوست می دارم

زودتر آبستن درد می شوم

و برای سادگی هایم

بیشتر بهانه تراشی می کنم

و کاش دختران شهر بدانند

که دوستت دارم هایشان را

برای آبی زلال

و پرنده ای رها سر دهند

قطره ها زود گل آلود می شوند.

 

"مریم فرهمندی"

 

از کتاب: ساعت شنی / چاپ اول، پاییز 1396

 

پی نوشت: این کتاب رو فکر کنم نمایشگاه کتاب سال 97 خریده بودم با امضای خانم فرهمندی. نشانک داخل کتاب نشان میده که حدود 30 درصدش رو قبلا خوانده بودم و بعد ظاهرا در گیر و دار زندگی یادم رفت که ادامه ش رو بخونم و امروز پس از 5 سال خیلی اتفاقی دوباره لابلای کتابها چشمم بهش خورد و اولین شعر انتخابی من از این کتاب تقدیم نگاه زیبای شما شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد