کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از بس که برآورد غمت آه از من - مولانا

از بس که برآورد غمت آه از من

ترسم که شود به کام بدخواه از من

دردا که ز هجران تو ای جان جهان

خون شد دلم و دلت نه آگاه از من

"مولانا"

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ https://t.me/legend0084

ممنونم خیلی زیاااد.

تو چنلم به اشتراک گذاشتم.

لیلا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:36 ب.ظ

یه لینک دانلود برای ما هم میشه لطفا

لینک دانلود آهنگ دلتنگ خدمت شما.
متاسفانه کیفیتش خیلی پایین هست و جالب اینکه هرچه در اینترنت به هر طریقی سرچ کردم نسخه ای ازش پیدا نکردم!
https://s31.picofile.com/file/8469673934/Deltang_Melika_unique_a_mp3.mp3.html

لیلا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 02:09 ب.ظ

من هنوز که هنوزه هر چند وقت یه‌بار، شاید چند سال یه بار، میام می‌گردم دنبال اون شعرِ آهنگ زمینه وبلاگ.
امشب تموم مردم شهر....
پیر شدم، یادم نمیاد دیگه.

سلام. یادش بخیر
فکر کنم اخرین بار 7-8 سال پیش بود.
برم خودمم یه بار دیگه گوش بدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد