کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بگذار آنچه از دست رفتنی‌ست از دست برود

هلیا!

احساس رقابت، احساس حقارت است.

بگذار که هزار تیرانداز به روی یک پرنده تیر بیندازند.

من از آنکه دو انگشت بر او باشد انگشت بر می‌دارم.

رقیب، یک آزمایشگر حقیر بیشتر نیست.

بگذار آنچه از دست رفتنی‌ست از دست برود.

تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید.

من این را بارها تکرار کردم هلیا!

 

از: نادر ابراهیمی


برگرفته از کتاب: "بار دیگر شهری که دوست می داشتم"

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام.م سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام وبلاگ فوق العاده ای دارید.همیشه موفق باشید
من چندتاکتاب اززنده یادابراهیمی خوندم ولی اثرباردیگرشهری که دوست می داشتم خیلی متفاوت بابقیه س.

sara یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ http://daryacheyeshaparakha.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارید،از نوشتتون هم مشخصه خیلی زیبا می نویسید.من هم اهل نوشتنم .امیدوارم موفق باشید و همیشه نویسا.به وبلاگ من هم سری بزنید،خوشحال میشم.
گوش کن!
گرگ ها خوابند؟
یا که بیدار؟
درکمینِ سکوتِ مملو از آرامش
در پی یک ویرانی نافرجام!

ali شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://google

[:S022:]خوب بود.

مهسا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

نشسته ای توی سینه ام
مثل تیرِ چند پَر ؛
نه می شود دَرت آورد
نه گذاشت که بمانی!

رضا کاظمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد