کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من با تو از تمام درهای بسته - نادر ابراهیمی

...

من با تو از تمام درهای بسته که روزی باز خواهد شد _ شکوفه‌های نارنج،

من با تو از شوکت نسیم سخن گفتم.

هلیا، ژرف ترین پاک روبی‌ها پیمانی ست با باد.

بگذار باد بروبَد.

بگذار که رستنی‌ها به دست خویش برویند.

از تمام دروازه‌ها، آن را باز بگذار که دروازه بانی ندارد و یکطرفه است به سوی درون.

از تمام خنده‌ها، آن را بستای که جانشین گریستن شده است.

 

"نادر ابراهیمی"

 

از کتاب: بار دیگر شهری که دوست می داشتم


نظرات 2 + ارسال نظر
cheshme شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ

هلیا!
میان بیگانگی و یگانگی هزار خانه است...
آنکس که غریب نیست شاید که دوست نباشد...

نازنین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 03:00 ق.ظ

معنای زنده بودن من،
با تو بودن است ...
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای که بی‌ تو سر آید
مرا مباد!

فریدون مشیری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد